virginitied
troylers-hummus-in-the-club:

strangelyobsessedwithstuff:

vialsofbrightforgettingpowders:

ALRIGHT MOTHERFUCKERS, TIME FOR SOME LEARNIN SO SIT OUR BITCH ASS DOWN AND GET OUT OUR NOTEPAD
THIS SHIT RIGHT HERE IS SUGAR SCRUB. YEAH I KNOW YOUVE SEEN IT BEFORE BUT YOU DONT KNOW WHAT I KNOW AND THAT WHEN YOU USE IT WITH ONE OF THESE FUCKERS

YOU WILL GET LEGS AND ARMS AND ANY OTHER SHIT YOU WANT THAT IS SO SOFT YOU WILL BE SHOVING IT IN THE FACE OF EVERYONE YOU KNOW AND ASKING THEM TO COMPARE IT TO THE TENDER PINK FLESH OF A NEWBORN
SO GET YOURSELF SOME FUCKING WHITE SUGAR AND SOME CHEAP ASS OIL LIKE CANOLA OR SOME SHIT AND MIX THAT SHIT WITH TWO PARTS SUGAR AND ONE PART OIL( THAT MEANS TWICE AS MUCH SUGAR AS OIL BITCHES I USUALLY USE ONE CUP OF SUGAR AND DO SOME FUCKING MATH TO FIGURE OUT HOW MUCH OIL THAT IS) DROP A FEW DROPS OF VANILLA ESSENCE OR MAYBE SOME FUCKING LAVENDER OIL WHATEVER YOU WANNA SMELL LIKE. MIX IT UP REALLY GOOD MMMM SMELLS LIKE CAKE BATTER FUCK YEAH.

NOW GET YOURSELF GOOD AND NAKED. REAL NAKED. PAMPER YOUR GODDESS-LIKE ASS WITH A BUBBLE BATH. TAKE ONE OF THOSE RAZORS YOU GOT AND SHAVE WHATEVER YOU LIKE TO SHAVE LEGS ARMS VAJAYJAY PITS I DONT FUCKING CARE.
NOW GET OUT OF THAT GROSS HAIRY DIRT WATER AND SIT ON THE EDGE OF THAT THERE BATHTUB. TAKE A HANDFUL OF THAT SWEET GOOP AND RUB IT ALL OVER THAT SKIN OF YOURS(just dont use this stuff on or near your lady bits i put this in lower case because it is really important your love cavern does not like sugar uh uh no way its diabetic) RUB RUB RUB KEEP RUBBIN YEAH YOUR HANDS STARTING TO FEEL WEIRD GOOD BECAUSE ITS WORKING

NOW TAKE THAT CHEAP-ASS DISPOSABLE RAZOR YOU HAVE AND SHAVE OFF THAT NASTY-ASS DEAD SKIN EWW ITS SO GROSS NO ITS NOT ITS YOUR OWN SKIN BUT ITS ALL GREY. RINSE OF THAT OILY STUFF BECAUSE YOUR SKIN AINT NO SLIP-N-SLIDE

GOOD NOW FEEL YOUR NEWFOUND SOFT SKIN THAT WAS ONCE BURIED UNDER LAYERS OF DEAD FLAKES OF YOUR PAST SELF YOUR WELCOME MOTHERFUCKERS CLASS DISMISSED

IVE BEEN LOOKING FOR THIS POST FOR AGESthanks for the tip karkat

You have no idea how long I’ve been looking for this post for. Literally months and here it is JUST CHILLIN ON MY DASH thank the fricking lords

troylers-hummus-in-the-club:

strangelyobsessedwithstuff:

vialsofbrightforgettingpowders:

ALRIGHT MOTHERFUCKERS, TIME FOR SOME LEARNIN SO SIT OUR BITCH ASS DOWN AND GET OUT OUR NOTEPAD

THIS SHIT RIGHT HERE IS SUGAR SCRUB. YEAH I KNOW YOUVE SEEN IT BEFORE BUT YOU DONT KNOW WHAT I KNOW AND THAT WHEN YOU USE IT WITH ONE OF THESE FUCKERS

YOU WILL GET LEGS AND ARMS AND ANY OTHER SHIT YOU WANT THAT IS SO SOFT YOU WILL BE SHOVING IT IN THE FACE OF EVERYONE YOU KNOW AND ASKING THEM TO COMPARE IT TO THE TENDER PINK FLESH OF A NEWBORN

SO GET YOURSELF SOME FUCKING WHITE SUGAR AND SOME CHEAP ASS OIL LIKE CANOLA OR SOME SHIT AND MIX THAT SHIT WITH TWO PARTS SUGAR AND ONE PART OIL( THAT MEANS TWICE AS MUCH SUGAR AS OIL BITCHES I USUALLY USE ONE CUP OF SUGAR AND DO SOME FUCKING MATH TO FIGURE OUT HOW MUCH OIL THAT IS) DROP A FEW DROPS OF VANILLA ESSENCE OR MAYBE SOME FUCKING LAVENDER OIL WHATEVER YOU WANNA SMELL LIKE. MIX IT UP REALLY GOOD MMMM SMELLS LIKE CAKE BATTER FUCK YEAH.

NOW GET YOURSELF GOOD AND NAKED. REAL NAKED. PAMPER YOUR GODDESS-LIKE ASS WITH A BUBBLE BATH. TAKE ONE OF THOSE RAZORS YOU GOT AND SHAVE WHATEVER YOU LIKE TO SHAVE LEGS ARMS VAJAYJAY PITS I DONT FUCKING CARE.

NOW GET OUT OF THAT GROSS HAIRY DIRT WATER AND SIT ON THE EDGE OF THAT THERE BATHTUB. TAKE A HANDFUL OF THAT SWEET GOOP AND RUB IT ALL OVER THAT SKIN OF YOURS(just dont use this stuff on or near your lady bits i put this in lower case because it is really important your love cavern does not like sugar uh uh no way its diabetic) RUB RUB RUB KEEP RUBBIN YEAH YOUR HANDS STARTING TO FEEL WEIRD GOOD BECAUSE ITS WORKING

NOW TAKE THAT CHEAP-ASS DISPOSABLE RAZOR YOU HAVE AND SHAVE OFF THAT NASTY-ASS DEAD SKIN EWW ITS SO GROSS NO ITS NOT ITS YOUR OWN SKIN BUT ITS ALL GREY. RINSE OF THAT OILY STUFF BECAUSE YOUR SKIN AINT NO SLIP-N-SLIDE

GOOD NOW FEEL YOUR NEWFOUND SOFT SKIN THAT WAS ONCE BURIED UNDER LAYERS OF DEAD FLAKES OF YOUR PAST SELF YOUR WELCOME MOTHERFUCKERS CLASS DISMISSED

IVE BEEN LOOKING FOR THIS POST FOR AGES
thanks for the tip karkat

You have no idea how long I’ve been looking for this post for. Literally months and here it is JUST CHILLIN ON MY DASH thank the fricking lords

sorry

deathbymorning:

eggsnogging:

in my senior drama class i had to play gordon ramsay for a film project but we could only film in school so we had to try to find a closed off room to use. the thing is the room wasn’t exactly soundproof and apparently someone heard us and that’s the story of how the vice principal and four freshmen walked in on me wearing a chef’s hat and yelling at my friend because her squid was so raw i could still hear it telling spongebob to fuck off

did you get an A

multifandomgirl-

kago-make-dean-some-pie:

emilytillman:

nut3llawbu:

thordoftherings:

the-angry-silent-apple:

winchesterandwinchester:

Supernatural - Light ‘Em Up

For how short this it, it took a ridiculously long time to make, but oh well. It’s pretty good, in my opinion. Please enjoy!

Youtube

OMG I CAN’T STOP REBLOGGING THIS
AND I’M NOT EVEN IN THIS FANDOM

holY SHIT THIS IS BADASS

PETITION FOR THIS TO BE THE ACTUAL FUCKING AD VIDEO FOR SUPERNATURAL BECAUSE G O D D A M N MAN

Because of this I am now going to start watching the show omfg. GOD BLESS YOU

HOLY JUNK THIS IS PERFECT

i JUST FREAKING WATCHED THIS 4 TIMES IN A ROW AND I’M NOT EVEN DONE I’M GONG TO WATCH IT SO MANY MORE TIMES!! I CAN’T EVEN DESCRIBE I GET CHILLS EVERY TIME I WATCH THIS!!

HOLY CRAP THIS IS AWESOME!!!!